Nieuwe directeur voor Hilversum Marketing

Jeroen Kreijkamp nieuwe directeur Hilversum marketingOp 1 januari aanstaande start Jeroen Kreijkamp (43) als de nieuwe directeur van Hilversum Marketing. Kreijkamp heeft ruime ervaring op het gebied van Citymarketing opgedaan als wethouder in Utrecht. Met economische zaken in zijn portefeuille was hij onder andere verantwoordelijk voor de start van de Tour de France in Utrecht in 2015. Daarvoor was hij werkzaam in verschillende commerciële functies waar hij ervaring heeft opgedaan in het ontwikkelen en uitbouwen van organisaties.

Kreijkamp ziet de verbinding tussen bewoners en activiteiten van Hilversum Marketing als uitgangspunt voor citymarketing. ‘Met veel energie ga ik me inzetten voor de citymarketing van Hilversum. Samen met bewoners, ondernemers en andere partijen in Hilversum gaan we het netwerk vergroten en bouwen aan een sterke stad.’

Voorzitter van de Raad van Toezicht Peter Driessen kijkt uit naar de komst van de nieuwe directeur. ‘Kreijkamp is geselecteerd uit 28 kandidaten. Hij is iemand die vanuit zijn brede bestuurlijke en bedrijfskundige ervaring goed kan aanvoelen wat er speelt in onze stad. We zien hem als iemand die met zowel inwoners, bedrijven, culturele en maatschappelijke organisaties en de politiek aan tafel gaat om gezamenlijk Hilversum als Mediastad nog sterker te op de kaart te zetten. Zowel lokaal, regionaal als landelijk.’

Jeroen Kreijkamp volgt directeur Anne Visser op. Visser was door de gemeente voor het jaar 2018 aangesteld als kwartiermaker om de organisatie van Hilversum Marketing op te starten.